הוילה של אבו מאזן / מחווה של חמאס לאבו מאזן הבית בעזה יועבר לשליטת פתח וואלה חדשות - מחמוד עבאס, נולד ב־26 במרץ 1935 בצפת, הידוע בכינוי אבו מאזן, הוא מנהיג פלסטיני, יורשו של יאסר ערפאת כראש הארגון לשחרור פלסטין (אשף) וכיושב ראש הרשות .

הרגישות והחשובות ביותר מבחינת ישראל, וזאת גם אם יתרחשו תפניות דרמטיות כגון מערכה נוספת ברצועת עזה או התממשות היום שאחרי אבו מאזן. מחמוד עבאס, נולד ב־26 במרץ 1935 בצפת, הידוע בכינוי אבו מאזן, הוא מנהיג פלסטיני, יורשו של יאסר ערפאת כראש הארגון לשחרור פלסטין (אשף) וכיושב ראש הרשות . יור הרשות הביע הערכה על תפקוד הוועדה שפעלה לגיוס כספים לבניית הבית מחדש. ברמאללה מעודדים מההתקרבות אל הבית הלבן אבל מבינים שכל עוד ממשלת ישראל תחת הנהגת בנט, אפילו ביידן לא יפעל להקמת מדינה פלסטינית * ביקור השר . כולן כחלק מהמגעים הלא נגמרים לפיוס הפלסטיני המיוחל שנראה שלעולם לא יקרה.

איחוד העובדים הפלסטיני הודיע כי המועצה החליטה לתרום אחוז אחד מהפנסיה . Moni On Twitter למ×
Moni On Twitter למ×" א×'ו מאזן אשם from pbs.twimg.com
ברמאללה מעודדים מההתקרבות אל הבית הלבן אבל מבינים שכל עוד ממשלת ישראל תחת הנהגת בנט, אפילו ביידן לא יפעל להקמת מדינה פלסטינית * ביקור השר . בעקבות הסכם הפיוס, ממשלת חמאס בעזה מפנה את הווילה שבה החזיקה מאז ההשתלטות. יור הרשות הביע הערכה על תפקוד הוועדה שפעלה לגיוס כספים לבניית הבית מחדש. החליף את יאסר ערפאת כראש הארגון לשחרור פלסטין (אשף) הרגישות והחשובות ביותר מבחינת ישראל, וזאת גם אם יתרחשו תפניות דרמטיות כגון מערכה נוספת ברצועת עזה או התממשות היום שאחרי אבו מאזן. יור הרשות הפלסטינית אבו מאזן אמר במהלך נאומו בעצרת השנתית של האום כי אם ישראל לא תסוג בתוך שנה אל קווי 67, הרשות תפנה לבית הדין הבין לאומי בהאג ותתבע את . החל משנת 2005 מכהן כיור הרשות הפלסטינית. איחוד העובדים הפלסטיני הודיע כי המועצה החליטה לתרום אחוז אחד מהפנסיה .

בעקבות הסכם הפיוס, ממשלת חמאס בעזה מפנה את הווילה שבה החזיקה מאז ההשתלטות.

הרגישות והחשובות ביותר מבחינת ישראל, וזאת גם אם יתרחשו תפניות דרמטיות כגון מערכה נוספת ברצועת עזה או התממשות היום שאחרי אבו מאזן. יור הרשות הפלסטינית אבו מאזן אמר במהלך נאומו בעצרת השנתית של האום כי אם ישראל לא תסוג בתוך שנה אל קווי 67, הרשות תפנה לבית הדין הבין לאומי בהאג ותתבע את . יור הרשות הביע הערכה על תפקוד הוועדה שפעלה לגיוס כספים לבניית הבית מחדש. כולן כחלק מהמגעים הלא נגמרים לפיוס הפלסטיני המיוחל שנראה שלעולם לא יקרה. איחוד העובדים הפלסטיני הודיע כי המועצה החליטה לתרום אחוז אחד מהפנסיה . החליף את יאסר ערפאת כראש הארגון לשחרור פלסטין (אשף) סקר שנערך בקרב פלסטינים מוצא שיעורי הערצה גבוהים מאוד בקרבם למפגיני מזרח ירושלים ולערביי ישראל. ברמאללה מעודדים מההתקרבות אל הבית הלבן אבל מבינים שכל עוד ממשלת ישראל תחת הנהגת בנט, אפילו ביידן לא יפעל להקמת מדינה פלסטינית * ביקור השר . מחמוד עבאס, נולד ב־26 במרץ 1935 בצפת, הידוע בכינוי אבו מאזן, הוא מנהיג פלסטיני, יורשו של יאסר ערפאת כראש הארגון לשחרור פלסטין (אשף) וכיושב ראש הרשות . בעקבות הסכם הפיוס, ממשלת חמאס בעזה מפנה את הווילה שבה החזיקה מאז ההשתלטות. החל משנת 2005 מכהן כיור הרשות הפלסטינית.

יור הרשות הביע הערכה על תפקוד הוועדה שפעלה לגיוס כספים לבניית הבית מחדש. הרגישות והחשובות ביותר מבחינת ישראל, וזאת גם אם יתרחשו תפניות דרמטיות כגון מערכה נוספת ברצועת עזה או התממשות היום שאחרי אבו מאזן. כולן כחלק מהמגעים הלא נגמרים לפיוס הפלסטיני המיוחל שנראה שלעולם לא יקרה. סקר שנערך בקרב פלסטינים מוצא שיעורי הערצה גבוהים מאוד בקרבם למפגיני מזרח ירושלים ולערביי ישראל. יור הרשות הפלסטינית אבו מאזן אמר במהלך נאומו בעצרת השנתית של האום כי אם ישראל לא תסוג בתוך שנה אל קווי 67, הרשות תפנה לבית הדין הבין לאומי בהאג ותתבע את .

מחמוד עבאס, נולד ב־26 במרץ 1935 בצפת, הידוע בכינוי אבו מאזן, הוא מנהיג פלסטיני, יורשו של יאסר ערפאת כראש הארגון לשחרור פלסטין (אשף) וכיושב ראש הרשות . שורשי ×
שורשי ×"סכסוך מסע אחר ×'ית א×'ו מאזן ×'צפת from images1.ynet.co.il
איחוד העובדים הפלסטיני הודיע כי המועצה החליטה לתרום אחוז אחד מהפנסיה . בעקבות הסכם הפיוס, ממשלת חמאס בעזה מפנה את הווילה שבה החזיקה מאז ההשתלטות. הרגישות והחשובות ביותר מבחינת ישראל, וזאת גם אם יתרחשו תפניות דרמטיות כגון מערכה נוספת ברצועת עזה או התממשות היום שאחרי אבו מאזן. יור הרשות הפלסטינית אבו מאזן אמר במהלך נאומו בעצרת השנתית של האום כי אם ישראל לא תסוג בתוך שנה אל קווי 67, הרשות תפנה לבית הדין הבין לאומי בהאג ותתבע את . כולן כחלק מהמגעים הלא נגמרים לפיוס הפלסטיני המיוחל שנראה שלעולם לא יקרה. החל משנת 2005 מכהן כיור הרשות הפלסטינית. ברמאללה מעודדים מההתקרבות אל הבית הלבן אבל מבינים שכל עוד ממשלת ישראל תחת הנהגת בנט, אפילו ביידן לא יפעל להקמת מדינה פלסטינית * ביקור השר . יור הרשות הביע הערכה על תפקוד הוועדה שפעלה לגיוס כספים לבניית הבית מחדש.

החל משנת 2005 מכהן כיור הרשות הפלסטינית.

ברמאללה מעודדים מההתקרבות אל הבית הלבן אבל מבינים שכל עוד ממשלת ישראל תחת הנהגת בנט, אפילו ביידן לא יפעל להקמת מדינה פלסטינית * ביקור השר . יור הרשות הביע הערכה על תפקוד הוועדה שפעלה לגיוס כספים לבניית הבית מחדש. כולן כחלק מהמגעים הלא נגמרים לפיוס הפלסטיני המיוחל שנראה שלעולם לא יקרה. סקר שנערך בקרב פלסטינים מוצא שיעורי הערצה גבוהים מאוד בקרבם למפגיני מזרח ירושלים ולערביי ישראל. בעקבות הסכם הפיוס, ממשלת חמאס בעזה מפנה את הווילה שבה החזיקה מאז ההשתלטות. הרגישות והחשובות ביותר מבחינת ישראל, וזאת גם אם יתרחשו תפניות דרמטיות כגון מערכה נוספת ברצועת עזה או התממשות היום שאחרי אבו מאזן. החל משנת 2005 מכהן כיור הרשות הפלסטינית. איחוד העובדים הפלסטיני הודיע כי המועצה החליטה לתרום אחוז אחד מהפנסיה . יור הרשות הפלסטינית אבו מאזן אמר במהלך נאומו בעצרת השנתית של האום כי אם ישראל לא תסוג בתוך שנה אל קווי 67, הרשות תפנה לבית הדין הבין לאומי בהאג ותתבע את . החליף את יאסר ערפאת כראש הארגון לשחרור פלסטין (אשף) מחמוד עבאס, נולד ב־26 במרץ 1935 בצפת, הידוע בכינוי אבו מאזן, הוא מנהיג פלסטיני, יורשו של יאסר ערפאת כראש הארגון לשחרור פלסטין (אשף) וכיושב ראש הרשות .

ברמאללה מעודדים מההתקרבות אל הבית הלבן אבל מבינים שכל עוד ממשלת ישראל תחת הנהגת בנט, אפילו ביידן לא יפעל להקמת מדינה פלסטינית * ביקור השר . יור הרשות הפלסטינית אבו מאזן אמר במהלך נאומו בעצרת השנתית של האום כי אם ישראל לא תסוג בתוך שנה אל קווי 67, הרשות תפנה לבית הדין הבין לאומי בהאג ותתבע את . החל משנת 2005 מכהן כיור הרשות הפלסטינית. איחוד העובדים הפלסטיני הודיע כי המועצה החליטה לתרום אחוז אחד מהפנסיה . בעקבות הסכם הפיוס, ממשלת חמאס בעזה מפנה את הווילה שבה החזיקה מאז ההשתלטות.

יור הרשות הביע הערכה על תפקוד הוועדה שפעלה לגיוס כספים לבניית הבית מחדש. ארמונו של א×'ו מאזן ×'רמאלל×
ארמונו של א×'ו מאזן ×'רמאלל×" ×™×"פוך לספרי×" לאומית from images1.ynet.co.il
איחוד העובדים הפלסטיני הודיע כי המועצה החליטה לתרום אחוז אחד מהפנסיה . סקר שנערך בקרב פלסטינים מוצא שיעורי הערצה גבוהים מאוד בקרבם למפגיני מזרח ירושלים ולערביי ישראל. מחמוד עבאס, נולד ב־26 במרץ 1935 בצפת, הידוע בכינוי אבו מאזן, הוא מנהיג פלסטיני, יורשו של יאסר ערפאת כראש הארגון לשחרור פלסטין (אשף) וכיושב ראש הרשות . יור הרשות הביע הערכה על תפקוד הוועדה שפעלה לגיוס כספים לבניית הבית מחדש. יור הרשות הפלסטינית אבו מאזן אמר במהלך נאומו בעצרת השנתית של האום כי אם ישראל לא תסוג בתוך שנה אל קווי 67, הרשות תפנה לבית הדין הבין לאומי בהאג ותתבע את . החל משנת 2005 מכהן כיור הרשות הפלסטינית. בעקבות הסכם הפיוס, ממשלת חמאס בעזה מפנה את הווילה שבה החזיקה מאז ההשתלטות. החליף את יאסר ערפאת כראש הארגון לשחרור פלסטין (אשף)

החל משנת 2005 מכהן כיור הרשות הפלסטינית.

איחוד העובדים הפלסטיני הודיע כי המועצה החליטה לתרום אחוז אחד מהפנסיה . החליף את יאסר ערפאת כראש הארגון לשחרור פלסטין (אשף) סקר שנערך בקרב פלסטינים מוצא שיעורי הערצה גבוהים מאוד בקרבם למפגיני מזרח ירושלים ולערביי ישראל. הרגישות והחשובות ביותר מבחינת ישראל, וזאת גם אם יתרחשו תפניות דרמטיות כגון מערכה נוספת ברצועת עזה או התממשות היום שאחרי אבו מאזן. יור הרשות הפלסטינית אבו מאזן אמר במהלך נאומו בעצרת השנתית של האום כי אם ישראל לא תסוג בתוך שנה אל קווי 67, הרשות תפנה לבית הדין הבין לאומי בהאג ותתבע את . יור הרשות הביע הערכה על תפקוד הוועדה שפעלה לגיוס כספים לבניית הבית מחדש. ברמאללה מעודדים מההתקרבות אל הבית הלבן אבל מבינים שכל עוד ממשלת ישראל תחת הנהגת בנט, אפילו ביידן לא יפעל להקמת מדינה פלסטינית * ביקור השר . החל משנת 2005 מכהן כיור הרשות הפלסטינית. כולן כחלק מהמגעים הלא נגמרים לפיוס הפלסטיני המיוחל שנראה שלעולם לא יקרה. בעקבות הסכם הפיוס, ממשלת חמאס בעזה מפנה את הווילה שבה החזיקה מאז ההשתלטות. מחמוד עבאס, נולד ב־26 במרץ 1935 בצפת, הידוע בכינוי אבו מאזן, הוא מנהיג פלסטיני, יורשו של יאסר ערפאת כראש הארגון לשחרור פלסטין (אשף) וכיושב ראש הרשות .

הוילה של אבו מאזן / מחוו×" של חמאס לא×'ו מאזן ×"×'ית ×'×¢×–×" יוע×'ר לשליטת פתח וואל×" ×—×"שות - מחמוד עבאס, נולד ב־26 במרץ 1935 בצפת, הידוע בכינוי אבו מאזן, הוא מנהיג פלסטיני, יורשו של יאסר ערפאת כראש הארגון לשחרור פלסטין (אשף) וכיושב ראש הרשות .. החליף את יאסר ערפאת כראש הארגון לשחרור פלסטין (אשף) יור הרשות הביע הערכה על תפקוד הוועדה שפעלה לגיוס כספים לבניית הבית מחדש. כולן כחלק מהמגעים הלא נגמרים לפיוס הפלסטיני המיוחל שנראה שלעולם לא יקרה. איחוד העובדים הפלסטיני הודיע כי המועצה החליטה לתרום אחוז אחד מהפנסיה . בעקבות הסכם הפיוס, ממשלת חמאס בעזה מפנה את הווילה שבה החזיקה מאז ההשתלטות.